Sunday, April 5, 2009

Hand Phone Baru

Baru-baru ini aku membeli sebuah telefon bimbit baru jenama Nokia berharga RM250 bagi menggantikan hp lama aku yang rosak.

Aku sebenarnya tak berniat pun nak tukar telefon bimbit lama aku tu yang aku beli daripada seorang rakan ketika di USM hampir lima tahun lalu.

Bagi aku selagi boleh hantar mesej n call sudah cukup, tak payah nak benda2 mengarut yang lain.

AKu mungkin bertahan lagi dengan telefon lama yang model pun aku tak tahu apa, tetapi apakan daya telefon kesayangan tu rosak sebab kena gigit dengan anak aku.

Sebelum ini aku banga dengan telefon lama aku tu walaupun menerima pelbagai hinaan daripada kawan-kawan seperti "Hp ko boleh masuk muzium nie", "Syed nak lagu nie tak, nanti aku bluetooth kat ko ok", "Syed nak gambar Paris Hlton tak, nanti aku mms kat ko ye,", "Syed tanak amik gambar diana yang cun nie ke,".

Cis, walaupun telefon aku telefon antik tapi kalau baling kat dinding masih boleh guna lagi tau. Cuba la korang balik telefon mahal n canggih korang tu, aku nak tgk camne.

Terima kasih dan selamat tinggal telefon lama, sedih juga berpisah dengan ko sebab ko dah banyak berjasa.


Tapi kini ko jadi mainan anak aku pulak. hehe..

1 comment:

Anonymous said...

uiks?? Kat HP sapa ada gambaq Diana tuh?????? haishhh...ahahahhahaha

-DIANA