Tuesday, April 21, 2009

Teknik ambik korner.


Korang mesti tertanya-tanya kenapa aku postkan gambar mamat sewel nie kan.

Sebenarnya, hari tu aku borak-borak dengan member-member aku dalam satu forum moto nie.

Aku cerita la kat diorang yang aku nie gayat sikit time ambik korner. Lepas tu aku cerita la lagi pengalaman aku kena potong kat korner dengan dengan moto ex5.

Ape lagi pelbagai nasihat dan tunjuk ajar la diorang berikan. Yelah kebanyakkan member-member aku dalam forum tu memang kaki korner. Siap masuk trek lagi kat Sepang tu.

Nak dijadikan cerita, ade sorang member tu postkan gambar kat atas nie. Dia suruh aku praktis hari-hari. InsyaAllah lama-lama terarla. hehe. Cam haram. Tula kot ade sapa-sapa yang nak pratis ambik korner tu boleh la buat macam gambat kat atas nie ye. hehe. Memang cam haram..

2 comments: